Heb je een opmerking, klacht of wil je iets met ons delen? We horen graag je verhaal of beantwoorden je vraag en we doen er wat mee, want we zijn altijd op zoek naar verbeteringen. Voor een persoonlijk gesprek kun je contact opnemen met onze donateursservice 030 – 634 40 63 of je kunt een e-mail sturen naar donateurs@epilepsie.nl.

Procedure indienen en afhandelen van klachten

Als je een klacht wilt indienen, betreuren we dit. Maar we horen graag je feedback, zodat we er wat aan kunnen doen. 
Je kunt ons op verschillende manieren laten weten als je ergens ontevreden over bent:

  • Telefonisch via 030 634 40 63: Geef aan waar je klacht over gaat, dan verbinden wij je door naar ons juiste teamlid om je te woord te staan.
  • Per mail via info@epilepsie.nl: Wij zorgen ervoor dat je mail goed terechtkomt en afgehandeld wordt.
  • Per post: Stuur je brief naar Postbus 270, 3990 GB Houten. 

Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, willen we je vragen om je klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven. Je ontvangt binnen twee weken een reactie.